Studentenwelzijn in de schijnwerpers tijdens de Student Well-Being Week

1 november 2022

Hoe kunnen we onze studenten helpen zowel mentaal als fysiek gezond te blijven? Tijdens de Student Well-Being Week van 14 t/m 18 november organiseert de universiteit allerlei activiteiten voor studenten om hun welzijn aan te kaarten en bespreekbaar te maken.

Met een breed programma bestaande uit meer dan 70 activiteiten in zowel Leiden als Den Haag valt er voor iedereen iets te kiezen. Van workshops over timemanagement, beter slapen of leren omgaan met studiestress, tot sportieve uitjes zoals boulderen, kickboksen of schaatsen. Voor studenten die op zoek zijn naar ontspanning en gezelligheid staan er wandelingen, meditatielessen en bezoekjes aan het kattencafé op het programma.

Laat je studenten weten dat we hun welzijn belangrijk vinden en wijs ze op de Student Well-Being Week. Het volledige programma staat nu online.

Programma Student Well-Being Week 2022