Sociaal

Uitnodiging: Afscheidsreceptie Conny Binnendijk

30 november 2022

Na bijna 23 jaar voor de universiteit werkzaam te zijn geweest gaat Conny Binnendijk op 26 december 2022 van haar welverdiende pensioen genieten.

Uitnodiging afscheidsreceptie Conny Binnendijk

Hierbij nodigen we iedereen – (oud-)collega’s en vrienden van Conny - uit om met ons, onder het genot van een hapje en een drankje, gedag te zeggen tijdens de receptie in het FSW Café op dinsdag 13 december 2022 tussen 15:30-18:00.

Tot dan!

Conny's FSW carrière

Na 1999 werkte Conny eerst vier jaar bij de P&O Administratie van de Faculteit Wiskunde & Natuurkunde, en daarna van de Faculteit der Sociale Wetenschappen. In 2018 verruilde Conny haar plek bij P&O voor het secretariaat van de sectie Sociale, Economische en Organisatiepsychologie, waar ze zich specifiek op HR en Financiën richtte.  In al haar functies heeft Conny een grote en onmisbare rol vervuld en was ze steeds bereid anderen te helpen en van advies te voorzien. Terecht ontving ze afgelopen jaar binnen Psychologie de OBP-prijs.