Onderwijs, Onderzoek

Aanvragen: LUF-projectsubsidies 2023

2 december 2022

De Commissie Wetenschappelijke Bestedingen (CWB) van het LUF kent subsidies toe voor onderzoeks- en onderwijsprojecten, in verschillende wetenschapsgebieden.

Met deze subsidies wil het LUF jonge gepromoveerde onderzoekers van de Universiteit Leiden aan het begin van hun carrière ondersteunen. In beginsel variëren de subsidies van € 2.600 tot € 35.000.

Aanvraag indienen

• Aanvragen kunnen worden ingediend tot en met 23 januari 2023.
  • Het maximumbedrag dat kan worden aangevraagd is € 35.000,-

Alle informatie, subsidievoorwaarden en de link naar de subsidieportal, vind je op de LUF-website. Na aanvraag ontvang je een bevestiging. De Commissie voor Wetenschappelijke Bestedingen van het LUF behandelt de aanvragen. Uiterlijk juni 2023 word je over de besluitvorming geïnformeerd.

Vragen

Stel je vragen via cwb@luf.leidenuniv.nl aan Klaartje Sluijs, secretariaat Commissie voor Wetenschappelijke Doelbestedingen van het LUF.

Je kunt via dit e-mailadres ook een telefonische afspraak met het secretariaat inplannen.