Studentenwelzijn: wijs je (internationale) studenten op de Winter Weken

13 december 2022

Het welzijn van onze studenten verdient de volle aandacht. Na de zeer succesvolle Student Well-being Week in november is het nu daarom tijd voor de Winter Weken.

Niet alle studenten kunnen de feestdagen doorbrengen met hun familie en vrienden. Om hen te helpen om tijdens de Kerstvakantie in contact te blijven met anderen, organiseren wij de Winter Weken. Tussen dinsdag 20 december 2022 en dinsdag 3 januari 2023 kunnen studenten in zowel Leiden als Den Haag gratis deelnemen aan allerlei leuke activiteiten. Zo kunnen ze onder meer aanschuiven bij de kerstlunch, samen schaatsen, fitnessen, films kijken of deelnemen aan een workshop creatief schrijven.

Ken je een student waarvoor deelname aan de Winter Weken interessant kan zijn? Wijs ze dan vooral op het programma. We hopen dit jaar weer veel internationale, maar ook Nederlandse studenten te helpen samen op een warme manier de feestdagen door te brengen.

Naar het programma

Student Well-being Week groot success

In de week van 14 t/m 18 november vond de derde Student Well-being Week plaats. Ruim 2300 studenten hebben zich aangemeld voor meer dan 70 verschillende activiteiten. Deze mijlpaal maakt de behoefte van studenten aan ontmoeting, ontspanning en persoonlijke ontwikkeling zichtbaar.