Facilitair

Temperatuurregulatie in het Pieter de la Courtgebouw

12 december 2022

Om diverse redenen is er onlangs besloten om de verwarming in universiteitsgebouwen op 19 graden te zetten. In het Pieter de la Courtgebouw is de temperatuur recentelijk helaas lager geweest dan dat.

Tips voor een comfortabele werkplek

Om je werkplek zo aangenaam mogelijk te maken, kun je het volgende doen:

• Zorg ervoor dat alle ramen goed gesloten zijn. Je hoort duidelijk geluid van buiten als dat niet het geval is.
  • Zet alle radiatoren aan en controleer of ze warm worden.
  • Als de gang betrekkelijk kouder is dan de werkruimte, houd de deur dan dicht. Als de gang warmer is, laat de deuren dan open indien mogelijk.
  • Neem extra lagen warme kleding mee.

Wordt de radiator niet warm of sluit het raam niet goed?

Meld dit dan bij de Servicedesk FSW (071-527 8989). Dan wordt het probleem zo spoedig mogelijk verholpen.

Het locatiemanagement van de FSW en Vastgoed werken hard om het gebouw consistent op 19 graden te houden. Er wordt dagelijks gecontroleerd wat de temperatuur is op verschillende plekken in het pand en op basis hiervan wordt de techniek aangepast.