Call for proposals: doe mee aan universiteitenfestival UNLimited

10 januari 2023

Op 28 en 29 september organiseert koepelorganisatie Universiteiten van Nederland UNLimited 2023, een festival voor iedereen die werkt bij, met en voor universiteiten. Bent je docent, wetenschapper, student, belangenbehartiger, bestuurder of beleidsmedewerker aan een universiteit? Dan ben je van harte welkom – én kun je onderdeel zijn van het festivalprogramma.

De organisatie is op zoek naar inspirerende verhalen om UNLimited mee te verrijken. Wil jij iets delen over een mooi verbeteringsproject, een inzichtrijke evaluatie, een glorieuze, leerzame blunder of dé oplossing voor alle hedendaagse problemen van de universiteit? Schrijf dan een voorstel voor een workshop, speech, experiment, brainstormsessie, debat of een andere klein- of grootschalige vorm die je passend vindt bij je onderwerp. Je kunt je programmavoorstel indienen tot 30 januari 2023 via post@unl.nl.

Over het festival

Bezoekers van UNLimited kunnen zich twee dagen onderdompelen in actuele thema’s over alle aspecten van de universiteit, zoals de universiteit als motorblok van vooruitgang, de universiteit als broedplaats van talent, het huis van de universiteit en de universiteit als knooppunt van samenwerking. Het festival vindt plaats in 1931 Congrescentrum in Den Bosch.

Meer informatie over het festival en de call for proposals vind je op UNLfestival.nl.