Docentenondersteuning, ontwikkeling & onderwijsvernieuwing: je vindt het bij LLInC

10 januari 2023

Een nieuw jaar, een nieuwe afdeling! Deze maand zijn de teams van het Centre for Innovation (CFI) en ICLON Hoger Onderwijs samengevoegd tot LLInC: Leiden Learning & Innovation Centre.

Hoewel de naam nieuw is, kun je bij LLInC nog steeds terecht voor alle diensten die voorheen werden aangeboden door het CFI en ICLON Hoger Onderwijs. Dezelfde leer- en innovatieprofessionals vormen samen het nieuwe LLInC-team. Het innovatiecentrum ondersteunt kwaliteitsonderwijs aan de Universiteit Leiden met aanbod op het gebied van:

• Docententraining en coaching. BKO cursussen, teamcoaching en workshops op maat.
  • Onderwijsontwerp en digitale hulpmiddelen. Ondersteuning en hulpmiddelen om jouw lessen impactvol, toegankelijk en inclusief te maken.
  • Innovatiedeskundigheid. Methodologieën en best practices.
  • Kwaliteitszorg van het onderwijs. Verwerken van vakevaluaties en schriftelijke tentamens, advies bij het voorbereiden van vergaderingen met accreditatiecommissies.
  • Gegevensverantwoordelijkheid, intellectueel eigendom en beleidswerk. Advies en expertise op het gebied van privacy en gegevensbescherming.

Vragen of ideeën? Neem gerust contact op

De komende weken zullen we meer informatie delen over LLInC. Ondertussen staan de onderwijsadviseurs, leerervaringontwerpers, ontwikkelaars, media- en data-experts en projectmanagers van het centrum klaar voor training, expertise en advies. Mail hen gerust met jouw vragen en ideeën via hello@llinc.leidenuniv.nl.