Master en Research Master Thesis Awards gingen naar...

17 januari 2023

Tijdens de jaarlijkse kerstborrel van het Instituut Pedagogische Wetenschappen maakte Tim Mainhard bekend dat Anne Lotte Stienstra de Master Thesis Award verdiende. De Research Master Thesis Award ging dit jaar naar Elja Meijer - Vellekoop.

Anne Lotte Stienstra ontvangt Master Thesis Award

Anne Lotte Stienstra - 'The Effect of Reading Interventions with Preschoolers with Problem Behavior'

Anne Lotte Stiensra heeft de Master Thesis Award verdiend met haar scriptie 'The Effect of Reading Interventions with Preschoolers with Problem Behavior'. Haar begeleider was Marianne van Dijken.

De jury vond dat Anne Lotte's scriptie een krachtige structuur heeft en een duidelijke onderbouwing. De methode die ze in haar onderzoek heeft gebruikt, is goed te volgen. Bovendien heeft ze geavanceerde analyses gebruikt, die goed uitgevoerd en beschreven zijn. Dit getuigt van grote inzet.

Elja Meijer - Vellekoop - 'Little Tyrants: Explaining Early Physical Agression Through Stress Resonse Profiles'

Elja Meijer - Vellekoop heeft de Research Master Thesis Award verdiend met haar scriptie 'Little Tyrants: Explaining Early Physical Agression Through Stress Resonse Profiles'. Haar begeleider was Stephan Huijbregts

De jury vond Elja's scriptie in alle opzichten van zeer hoog niveau. Haar analyses zijn van zeer hoog niveau en sluiten naadloos aan op de bestaande literatuur. Haar gebruik van het Engels was vlekkeloos en de tekst werd perfect ondersteund door de tabellen en grafieken.

Van harte gefeliciteerd Anne Lotte en Elja!!!