Geef je op voor spreekuur loopbaanadviseur

11 januari 2023

16 t/m 19 januari 2023

Van 16 t/m 19 januari 2023 organiseert de afdeling HR van FdR spreekuren met onze interne loopbaanadviseurs. De loopbaanadviseurs zijn aanwezig op onze faculteit en het is mogelijk om een afspraak te maken (fysiek of via Teams). Op deze manier kunnen medewerkers laagdrempelig kennismaken met loopbaanadvies. Loopbaanadvies biedt ondersteuning bij vragen rondom je vervolgloopbaan, arbeidsmarkt oriëntatie of coaching. Zo kun je bijvoorbeeld bij loopbaanadvies terecht als je je wilt oriënteren op een andere baan, maar ook als je vragen hebt over hoe je je binnen de universiteit of binnen je huidige functie kunt doorontwikkelen. Daarnaast biedt loopbaanadvies begeleiding bij sollicitaties.

Je kunt een afspraak maken met een van de loopbaanadviseurs op de volgende momenten;

• Maandag 16 januari tussen 13.00 en 15.00 uur (via Teams)
  • Dinsdag 17 januari tussen 13.00 en 15.00 uur (fysiek in het KOG)
  • Woensdag 18 januari tussen 13.00 en 15.00 uur (via Teams)
  • Donderdag 19 januari 9.30 en 11.30 uur (fysiek in het KOG)

Voor het maken van een afspraak of meer informatie, neem contact op met Marijn Stipdonk-van der Geest - Universiteit Leiden.

Kijk ook eens op het careerplatform:  www.careerplatform.universiteitleiden.nl, waar je allerlei informatie en zelftests kunt vinden die je nuttige inzichten over jezelf geven.