Organisatie, HR

Wouter Peters nieuwe directeur Administratief Shared Service Centre

24 januari 2023

Per 1 maart 2023 start Wouter Peters als nieuwe directeur van het Administratief Shared Service Centre (ASSC). Hij volgt daarmee Rob van den Wijngaard op die per 1 november uit dienst is getreden.

Wouter Peters werkt momenteel als manager Shared Service Organisatie Financiën & Managementinformatie bij de Belastingdienst. Daarvoor heeft hij onder meer gewerkt als domeineigenaar Financiën in de Dienstverleningsorganisatie van het Openbaar Ministerie.

Wouter Peters: “Ik kijk uit naar de start per 1 maart om samen met de medewerkers en het management van het ASSC toekomstgerichte dienstverlening te ontwikkelen en implementeren, die ondersteunend is aan de het strategisch plan van de universiteit en van toegevoegde waarde is voor alle medewerkers en studenten.”

Martijn Ridderbos, vice-voorzitter College van Bestuur: "We zijn heel blij dat Wouter met zijn kennis en ervaring het ASSC komt versterken en wensen hem en het team heel veel plezier en succes”.