Sociaal

Vereniging voor promovendi (LEO) zoekt nieuwe bestuursleden

21 februari 2023

Het Leids Promovendi Overleg (LEO), de vereniging voor promovendi van de Universiteit Leiden, zoekt nieuwe bestuursleden vanaf maart 2023.

Door promovendi van verschillende faculteiten met elkaar in contact te brengen, praktische steun en begeleiding te bieden, en belangen te vertegenwoordigen wil LEO promovendi helpen genieten van hun tijd aan de universiteit. De vereniging organiseert sociale evenementen en workshops, en onderhoudt contact met de Universiteitsraad via PhDoc.

Als bestuurslid heb je een budget om evenementen  waarvan jij denkt dat promovendi aan de Universiteit Leiden er baat bij hebben  te organiseren en uit te voeren.

Heb je interesse om lid te worden van het LEO-bestuur? Stuur dan een e-mail naar info@leoleiden.nl met een paar zinnen over jezelf en je motivatie.

Lees hier meer over LEO.