Vacatures: Zet je kennis in voor de centrale examens voortgezet onderwijs

6 februari 2023

Het College voor Toetsen en Examens (CvTE) is op zoek naar docenten/hoogleraren die hun kennis en expertise willen inzetten bij de totstandkoming van de centrale examens voortgezet onderwijs in Nederland. Het aankomende schooljaar komt weer een aantal vacatures vrij voor voorzitters van de vaststellingscommissies bij het CvTE, onder andere voor de commissies Arabisch (vmbo/havo/vwo) en Nederlands (vmbo).

Het CvTE is namens de overheid verantwoordelijk voor de kwaliteit en het niveau van de centrale examens en toetsen. Zij voeren daarmee het beleid van het ministerie van OCW uit.

Wil jij meewerken aan de kwaliteit van de centrale examens? Meer informatie en alle vacatures zijn terug te vinden op de website van het CvTE.