Hoe begin je met crowdfunding? Meld je aan voor het LUF Lunchwebinar

16 maart 2023

Ben je op zoek naar financiering voor jouw project of onderzoek? Wie weet is crowdfunding dé manier om jouw plannen te verwezenlijken. Maar hoe pak je zoiets aan? Voor alle medewerkers van de universiteit die hier meer over willen weten organiseert het Leids Universiteits Fonds (LUF) een webinar over crowdfunding.

Op donderdag 13 april om 12:00-13:00 uur deelt Marc Schoutens van Kentaa (expert in online fondsenwerving) de belangrijkste principes van crowdfunding en krijg je tips voor het maken van een goede pitch, het campagneplan en het betrekken van je netwerk.

Meld je aan via dit formulier en schuif 13 april online aan.

Meer informatie

Op het platform www.SteunLeiden.nl kunnen medewerkers van de universiteit op laagdrempelige wijze een crowdfundingcampagne starten. Onder andere de campagnes ‘Red het Zweetkamertje’ en #wakeuptocorona zijn opgezet via dit initiatief van het LUF.