Sociaal

Leiden Science Run hardloopshirts beschikbaar!

30 maart 2023

Zie jij jezelf al rennen in een Leiden Science Run hardloopshirt? De shirts zijn gemaakt van gerecycled polyester met control dry voor optimaal draagcomfort. Je kunt een hardloopshirt aanschaffen tijdens een van de verkoopmomenten in het atrium van het Gorlaeus Gebouw:

• 11 april: 11.00 – 13.00 uur
  • 13 april: 11.00 – 13.00 uur

De hardloopshirts zijn 9 euro per stuk.

Over de Leiden Science Run

Op zaterdag 15 april 2023 is de vijfde editie van de Leiden Science Run! De Leiden Science Run is een sponsorloop van 5 km. De wedstrijd wordt in estafettevorm volbracht: een team bestaat uit 4 personen die elk 5 km lopen over het Leiden Bio Science Park in Leiden en Oegstgeest.

Stichting voor Vluchteling-Studenten UAF

De volledige opbrengst (donaties & inschrijfgeld) gaat naar Stichting voor Vluchteling-Studenten UAF. Het UAF is een stichting die de belangen behartigt van gevluchte studenten en professionals.

Houd je zelf niet van hardlopen, maar wil je wel een bijdrage leveren aan deze sponsorloop? Steun één van de deelnemende teams met jouw donatie.

Vragen?

Neem contact met ons op via: events@science.leidenuniv.nl.