Reminder: bekijk de resultaten van de personeelsmonitor vóór 1 april

21 maart 2023

Veel collega’s zijn de afgelopen periode al met elkaar in gesprek gegaan over de resultaten van de Personeelsmonitor. Deze dialogen vormen de basis voor concrete verbeterinitiatieven of eerste suggesties voor speerpunten voor teams, faculteiten, eenheden en de universiteit als geheel. Zo hopen we samen het werkplezier aan de Universiteit Leiden te vergroten.

Zo bekijk je de resultaten

De resultaten van de Personeelsmonitor zijn nog tot en met 31 maart 2023 te bekijken in de beveiligde online omgeving van Effectory, het externe bureau dat de monitor voor ons heeft uitgezet. Na deze datum is het niet meer mogelijk om de gegevens in te zien, dus zorg ervoor dat je de resultaten deze maand nog bekijkt in My Feedback. Je vindt hier de resultaten van jouw eigen team en organisatieonderdeel.

Ben je leidinggevende? Maak dan gebruik van My Effectory. In deze aparte omgeving vind je uitgebreidere resultaten over jouw team, waardoor je jullie eigen scores kan vergelijken met andere groepen binnen de organisatie. Je vindt er ook tips voor acties die je kunt uitzetten.

Meer informatie over de Personeelsmonitor, de opvolging ervan en een korte samenvatting van de resultaten vind je op de medewerkerspagina en in de FAQ.

Lukt inloggen niet?

Lukt het je niet om in te loggen in de online omgeving of heb je een andere technische vraag over de resultaten? Of heb je geen e-mail van Effectory ontvangen? Neem dan gerust contact op met de Effectory Helpdesk. Zij staan voor je klaar.