Vraag LUF-subsidie aan voor een interfacultair onderzoeks- of onderwijsproject

6 maart 2023

In het najaar van 2023 worden er twee LUF Stimuleringssubsidies van €150.000 toegekend aan interfacultaire onderzoeks- of onderwijsprojecten. Het Leids Universiteits Fonds stelt deze subsidie beschikbaar om wetenschappers te stimuleren voorbij hun eigen vakgebied te kijken en te zoeken naar oplossingen voor complexe maatschappelijke vraagstukken.

Voorselectie

Elke faculteit mag maximaal twee projecten voordragen. Binnen de faculteiten zal een voorselectie plaatsvinden. Aanvragen die de steun van het faculteitsbestuur hebben, kunnen vervolgens van 1 april 2023 tot en met 3 juli 2023 worden ingediend. Let op: de deadline van de voorselectie is eerder en verschilt per faculteit. Benader hiervoor de contactpersoon die binnen jouw faculteit het proces coördineert.

De voorwaarden en aanvraagprocedure kun je hier downloaden. Je vindt de contactpersoon van jouw faculteit en meer informatie op de website van het LUF.