We gaan van start: Kernvisie BRUIST

23 maart 2023

Beste collega’s,

De afgelopen weken is hard gewerkt om als faculteit met de Kernvisie aan de slag te kunnen. Vandaag is het zover!

De Kernvisie heeft als doel onze juridische bacheloropleidingen toekomstbestendig te maken. Een taskforce heeft van het faculteitsbestuur de opdracht gekregen de Kernvisie te realiseren. In de taskforce en in deelteams (zoals de vrije keuzeruimte en vaardigheden) werken zo’n 60 collega’s en studenten aan de Kernvisie. Ze gaan nu officieel van start.

Kernvisie BRUIST
In een eerste blog legt Bastiaan Rijpkema, de voorzitter van de taskforce, uit hoe we aan de Kernvisie willen gaan werken: samen, creatief, met aandacht voor twijfels en zoveel mogelijk input. Een symbool daarvoor vond je vanochtend misschien al bij de koffieautomaat: de kernvisiemok. Praat over de toekomst van ons bacheloronderwijs bij de koffieautomaat (of elders!) en deel je input.

Maak kennis en doe mee!
Wie er in de taskforce en de teams zitten, wordt uitgebreid beschreven op de website van de Kernvisie BRUIST. Hier vind je alle belangrijke informatie over de Kernvisie. Op de website vind je naast blogs, bijvoorbeeld ook een een overzicht van alle inloopbijeenkomsten en andere activiteiten. De eerste inlooplunch is al op donderdag, 30 maart om 12.00 uur. Houd de agenda in de gaten voor de locatie. Je bent van harte welkom!

De Kernvisie BRUIST van de ideeën en energie. Laten we samenwerken aan de bachelor van de toekomst.

Ton Liefaard, vice-decaan Onderwijs

Vragen? kernvisie@law.leidenuniv.nl