Sociaal

Doe je mee met de Leiden Marathon? Haal een goodiebag op!

20 april 2023

Op 13 en 14 mei 2023 vindt de 32e editie van de Leiden Marathon plaats. Ben jij erbij? Kom dan op 14 mei langs het Universiteit Leiden Meeting Point voor een praatje en haal je eigen goodiebag op.

Het Universiteit Leiden Meeting Point is een verzamelplek voor medewerkers en studenten van de Universiteit Leiden. Nadat je je startnummer hebt opgehaald kun je hier langslopen en een goodiebag krijgen met onder andere een runnershirt van de Leiden Marathon. Je vindt het Meeting Point op 14 mei in het tentendorp op de Garenmarkt.

Op zaterdag 13 mei kun je meedoen aan één van de wandelafstanden. Op zondag 14 mei kun je de 5, 10, 21 of 42 kilometer lopen. Bekijk het volledige programma en het parcours op de website van de Leiden Marathon. Je kunt hier ook terecht voor hardlooptips of loopschema’s om je te helpen verantwoord het hardlopen op te bouwen. Gelijk inschrijven voor de marathon? Dat kan tot en met 6 mei via dit formulier.

Het Universiteit Leiden Meeting Point is tot stand gekomen door middel van een samenwerking tussen Healthy University, de Leiden Marathon, de Universiteit Leiden en het Universitair Sportcentrum.