HR

Let’s connect webinars 2023: een prettig werkklimaat

18 april 2023

Universiteit Leiden wil blijven bouwen aan een gezonde, betrokken en lerende gemeenschap waar we in open gesprekken en met respect voor elkaar actief en prettig samenwerken. Dat kan alleen samen. Daarom organiseert Learning & Development tussen 8 en 17 mei een aantal webinars rondom open communicatie en een veilige werkomgeving. Als medewerker van de Universiteit Leiden kun je hier gratis aan deelnemen. Dit voorjaar staan de volgende onderwerpen op de agenda. Klik daarom snel op de link voor de data en schrijf je in!

De webinars maken deel uit van de toolkit Let’s connect. Je vindt hierin interessante artikelen, trainingen en gesprekstools om vaardigheden te ontwikkelen om open met elkaar in gesprek te gaan. Nieuwsgierig? Inloggen kan hier met je ULCN-account.