Sociaal

Fotowedstrijd: de betekenis van het Leiden Bio Science Park

17 mei 2023

Ter gelegenheid van haar 5de lustrum schrijft de Ondernemersvereniging van het Leiden Bio Science Park een fotowedstrijd uit, met als opdracht: breng de betekenis van het Leiden Bio Science Park voor de stad Leiden (of andersom) in beeld.

De prijsuitreiking door burgemeester Henri Lenferink vindt plaats op donderdag 22 juni om 18.00 uur.

Fotowedstrijd

Foto’s kunnen tussen 10 mei en 31 mei digitaal worden aangeleverd bij fotowedstrijd@ovbsp.nl

Vermeld daarbij de naam van de fotograaf, de plaats en datum waar de foto genomen is en een toelichting op de opdracht.

Een beroepsjury kiest de beste 10 foto’s. Deze worden van 1 juni t/m 21 juni tentoongesteld in “het Vogelnest” in Vrij Koffiebar, Zernikedreef 4 te Leiden (tegenover de Hogeschool Leiden).

De publieksjury kan hier de favoriete foto’s uitkiezen.

De winnende foto wordt op 22 juni om 18.00 uur bekend gemaakt door burgemeester Henry Lenferink en wordt vervolgens gedurende een maand tentoongesteld in Museum Boerhaave.

Deelname aan de wedstrijd staat open voor iedereen.

Het Leiden Bio Science Park

Het Leiden Bio Science Park groeit en bloeit. De afgelopen 40 jaar hebben vele bedrijven in de Life Sciences & Health zich op het park gevestigd. Het succes is grotendeels te danken aan de goede samenwerking tussen overheid, kennisinstellingen en bedrijven. Op dit moment zijn er ruim 150 grote en kleine bedrijven actief. De ondernemersvereniging, die dit jaar haar 25-jarig bestaan viert, vertegenwoordigt alle bedrijven en kennisinstellingen op het park.