Facilitair

Vrijwel alle gebouwen op LBSP vanaf woensdag 24 mei weer open en in bedrijf

24 mei 2023

Voor tentamenlocaties: check de informatie van de opleiding

Vrijwel alle universitaire gebouwen op het Leiden Bio Science Park zijn vanaf woensdag 24 mei weer open en in bedrijf. Vannacht is hard doorgewerkt om de gebouwen gefaseerd weer van stroom te voorzien en dit is gelukt. Medewerkers en studenten kunnen hier weer werken en studeren. Check voordat je naar je locatie gaat, vooraf nog wel de informatie bij faculteit, opleiding of onderdeel. Zo zijn de gebouwen van de Faculteit der Wiskunde en Natuurwetenschappen beperkt open. Voor mogelijk gewijzigde tentamenlocaties vandaag, houd eveneens de informatie van de faculteit en opleidingen goed in de gaten. Excuses voor de overlast en we danken iedereen die er de schouders gisteravond en vannacht onder heeft gezet om dit zo snel weer mogelijk te maken.