Onderwijs, Sociaal, Organisatie

Nieuwe collega's Pedagogiek stellen zich voor

22 mei 2023

Nieuwe collega's aan het Instituut Pedagogische Wetenschappen in Leiden stellen zich online voor. Misschien heb je ze al in het echt leren kennen!

Floortje Veeling en Shaza Saadeh
Floortje Veeling

Mijn naam is Floortje Veeling. Ik kom oorspronkelijk uit Amsterdam (Jordaan), maar heb 7 jaar geleden de Amsterdamse grachten ingewisseld voor die van Utrecht. Hoewel er weinig tegen de Jordaan op kan, woon ik hier met veel plezier met mijn man en onze dochter van 4 jaar oud. We wonen in een oud krakend huis, met stokrozen en een grote beuk voor de deur

Van oorsprong ben ik docente Frans. Ik heb altijd met veel plezier lesgegeven in het regulier en particulier onderwijs. De liefde voor de Franse taal en cultuur, Bretonse streepjestruien en melancholie van de chanson is er met de paplepel ingegoten. Van jongs af aan, ben ik elke vakantie te vinden geweest aan de Franse kusten.

Mijn vader was een fervente windsurfer en ook deze liefde is bij mij groot. Tegenwoordig ben ik minder vaak te vinden aan de Franse kusten en trekken IJsland, Noorwegen en Zweden juist meer. Het rijden en hiken door deze landen, het liefst met Pink Floyd, Mike Oldfield of Joe Cocker op de achtergrond, komt elk jaar terug.

Naast m'n studie Frans, heb ik een brede achtergrond in psychologie, didactiek en pedagogiek. Sinds 1,5 jaar heb ik een intensieve coachopleiding gevolgd ter ondersteuning bij het begeleiden en coachen van zowel nieuwe collega's als van studenten.

Shaza Saadeh

Aangenaam kennis te maken. Mijn naam is Shaza Saadeh. Sinds februari werk ik als ICT-ondersteuner binnen ons instituut en ik voel me ontzettend blij en enthousiast om deel uit te maken van dit team.

Ik heb een diploma Informatica en een bachelorsdiploma in media en communicatie, dus ik hoop mijn kennis en ervaring hier in te kunnen zetten om ons ICT-team te versterken. Ik heb een grote passie voor technologie en vind het leuk om problemen op te lossen en processen te verbeteren.

Naast mijn werk ben ik een trotse moeder van drie kinderen en woon ik met mijn man en hun in Leiden. Het is fijn om zo dichtbij te wonen en daardoor snel op het werk te zijn. In mijn vrije tijd trek ik er graag op uit met mijn gezin.

Ik waardeer de warme ontvangst die ik heb gekregen, en ik kijk er naar uit om met onze docenten samen te werken om het beste uit digitaal onderwijs te halen!