ICT

Beperkte ICT-dienstverlening door brand Leiden Bio Science Park

23 mei 2023

Vanwege een brand bij het Ketelhuis op de Wassenaarseweg zijn alle gebouwen van de Faculteit Wiskunde & Natuurwetenschappen vandaag ontruimd. Door de brand is er geen stroom in de gebouwen op de campus.

De storing heeft ook gevolgen voor de ICT-dienstverlening. Onder meer de werkplekdiensten, Onderwijs ICT Support en de ISSC helpdeskbalies zijn niet beschikbaar op de locaties op het Bio Science Park.

Houd er rekening mee dat er storingen kunnen worden ondervonden bij het herstellen van de stroomvoorziening. Meld dit via de normale kanalen zoals de helpdesk portal, e-mail en telefonisch via 8888. Ook alle hardware ophaalafspraken gaan niet door als gevolg van de storing. Er zal contact met je worden opgenomen voor het maken van een nieuwe afspraak.

Blijf op de hoogte via de pagina met storingsmeldingen.