Organisatie

Enquête: geef je mening over de medewerkersnieuwsbrief van de Universiteit Leiden

29 juni 2023

Elke week verzorgt de centrale medewerkersredactie de universitaire nieuwsbrief vol mededelingen, tips, cursussen en interviews. We zijn erg benieuwd wat je van deze nieuwsbrief vindt. Welke rubrieken vind je interessant? En over welke onderwerpen zou je nog vaker willen lezen?

Wil jij jouw feedback delen? Vul dan hier de universiteitsbrede enquête in.

Met jouw antwoorden hoopt de redactie de wekelijke medewerkersnieuwsbrief nog leuker en relevanter te maken. Het invullen van de vragenlijst neemt ongeveer 5 minuten in beslag en kan tot en met maandag 10 juli. Deelname is volledig anoniem. Heb je een vraag of opmerking over de enquête? Stuur dan gerust een bericht naar medewerkersportal@leidenuniv.nl.