Academische dilemma's gezocht

10 juli 2023

Voor de 60-jarige verjaardag van de Faculteit der Sociale Wetenschappen werken Dietjse Jolles en Rachel Plan aan een bordspel met academische dilemma’s. Zij zijn daarom op zoek naar jullie dilemma’s uit eigen ervaring.

"In de trein onderweg naar werk een boek of krant lezen of alvast wat werk voorbereiden?"

Het gaat om dilemma’s op het gebied van onderwijs, onderzoek, open-science, wetenschapscommunicatie, work-life balance, etc. Een aantal collega’s heeft al dilemma’s ingeleverd, maar Dietsje en Rachel willen er nog meer hebben. Zij zoeken o.a. nog meer dilemma’s die gaan over open-science, wetenschapscommunicatie, valorisatie, etc.

Geef je academische dilemma door ››

Wat misschien leuk is om te weten is dat dit spel gebaseerd is op een spel dat Rachel Plak, Kiki Zanolie en Dietsje Jolles samen met studenten hebben ontwikkeld voor wetenschapscommunicatie doeleinden. Op het FSW-feest hoor je meer hierover.