Handbook Academic Partnerships vastgesteld

20 juli 2023

Het Faculteitsbestuur heeft recent het Handbook for Academic Partnerships vastgesteld. In het Facultair Strategisch Plan 2022-2027 heeft de Faculteit de ambitie uitgesproken om het internationale karakter van ons onderwijs te versterken, bijvoorbeeld door samen te werken met buitenlandse partners. Het Handbook for Academic Partnerships dient ter ondersteuning van medewerkers die een internationale samenwerking op het gebied van onderwijs willen aangaan. Het handboek geeft inzicht in de verschillende soorten samenwerkingen, hoe deze op te zetten, te evalueren en te verlengen of stop te zetten.

Meer informatie en de link naar het handboek is hier te vinden. Bij vragen kan contact worden opgenomen met Aurelie van ’t Slot, beleidsmedewerker Internationalisering (a.van.t.slot@hum.leidenuniv.nl).