Archeologie houdt interne bevorderingsronde tot UHD

22 augustus 2023

De faculteit wil graag de senioriteit en het leiderschap in de faculteit verder vergroten door in de periode 2023-2025 verschillende UD’s tot UHD (0,8-1,0 fte) te bevorderen, dit gebeurt via één bevorderingsronde. Zie de PDF voor het profiel, de taken en de procedure. Er is maximaal 5,4 fte bevorderingsruimte vacant, hetgeen niet per definitie betekent dat deze ruimte ook volledig gebruikt gaat worden.

De UHD-posities worden intern binnen de faculteit opengesteld. Aanbevelingen van de departementsvoorzitters zijn een vereiste, laat het je departementsvoorzitter weten als je overweegt te solliciteren. Kandidaten kunnen tot uiterlijk 4-10-2023 een sollicitatiebrief en CV sturen naar hun departementsvoorzitter. Geef in de brief aan als je op basis van je onderwijsprofiel in aanmerking wil komen voor de bevordering.