LU-Card check en bezoek aanmelden KOG

25 augustus 2023

Nieuwe procedure

Vanaf maandag 28 augustus 2023 moet elke bezoeker zonder LU-Card aangemeld worden bij de Servicedesk en de receptie via dit formulier. Vermeld daarbij de datum, tijdstip, naam van bezoeker en van contactpersoon, die de bezoeker komt ophalen bij de receptie. Voor congressen is het van belang om een lijst met deelnemers bij de receptie af te leveren voorafgaand aan de start van een congres of evenement. Er wordt gekeken naar een passende oplossing voor de voorlichtingsdagen.

Met deze procedure zorgen we dat alleen bevoegden toegang hebben tot de universiteitsgebouwen. Zo kunnen we voor iedereen een veilige werk-en studeeromgeving creëren.

LU-Card check
Bij de start van collegejaar 23/24 op maandag 4 september worden alle medewerkers en studenten gevraagd om hun LU-Card te laten zien bij de entree van het KOG. Om de doorstroom bij de entreehal zoveel mogelijk te bevorderen, is het zaak dat iedereen zo goed mogelijk meewerkt. Zorg er dus voor dat je altijd je LU-Card meeneemt als je naar het KOG gaat.

Aanvraag LU-Card
Als (nieuwe) medewerker kun je een LU-Card online  aanvragen of bij de Servicedesk.

Alvast veel dank voor je medewerking!