Sociaal, Organisatie

Jong Universiteit Leiden zoekt (bestuurs)leden

26 september 2023

Jong Universiteit Leiden (JUL) is hét netwerk voor jonge medewerkers die meer uit hun werk en hun tijd aan de Universiteit Leiden willen halen. En goed nieuws: binnenkort komen er twee plaatsen vrij in het bestuur! Dit is jouw kans om deel uit te maken van het JUL-team en samen met enthousiaste collega’s activiteiten te organiseren. Wil je meedoen? Stuur dan een e-mail naar jong@leidenuniv.nl.

Bij JUL staan samenwerking, netwerken, kennisdeling, persoonlijke ontwikkeling en gezelligheid voorop. Het netwerk organiseert maandelijks een activiteit. Dit kan een workshop of excursie zijn, maar ook een borrel, pubquiz, lunch of kerstdiner.

Wil je wel meegenieten van al deze leuke activiteiten maar liever niet helpen bij het organiseren? Meld je dan aan als lid. Het JUL-lidmaatschap is geheel vrijblijvend en er zijn geen kosten aan verbonden. Je bent van harte welkom!

‘We hebben ontzettend veel zin om een nieuw bestuursjaar te starten, vol frisse ideeën en enthousiasme’, aldus JUL-bestuursleden Lotte, Maryia en Nina. ‘We kijken er naar uit om leuke evenementen en activiteiten te organiseren en om jullie te leren kennen. Laten we samen de Universiteit Leiden nog leuker maken!’

Wil je kennismaken met JUL? Kom borrelen!

Om de start van het nieuwe academisch jaar in te luiden, organiseert JUL op woensdag 27 september een gezellige borrel. Kom je ook? Je bent van harte welkom!