Sociaal

Universiteit gesloten op 2 en 3 oktober 2023 wegens Leidens Ontzet

19 september 2023

Op dinsdag 3 oktober vieren we Leidens Ontzet. Daarom zijn in Leiden op maandag 2 oktober en dinsdag 3 oktober vrijwel alle gebouwen van de Universiteit Leiden gesloten. Op onze Haagse campus zijn sommige locaties wel open.

Verlofuren

Dinsdag 3 oktober is een Leidse feestdag. Je bent op deze dag vrij zonder dat je daarvoor verlofuren hoeft op te nemen. Maandag 2 oktober is een verplichte sluitingsdag. De uren die je op deze dag normaal gesproken gewerkt zou hebben, zijn aan het begin van dit jaar al automatisch afgeschreven van je verloftegoed.

Openingstijden Den Haag

In Den Haag gelden voor sommige gebouwen alternatieve openingstijden. Wijnhaven en Beehive zijn op zowel 2 als 3 oktober geopend. De locatie Schouwburgstraat is op 2 oktober geopend en op 3 oktober gesloten. Anna van Bueren en Stichthage zijn op beide dagen gesloten.

Openingstijden Bibliotheek

Ook voor de Bibliotheek gelden afwijkende openingstijden. De meeste locaties zijn op 2 en 3 oktober gesloten. Bekijk het overzicht van alle locaties hier.

Feest- en verplichte sluitingsdagen in Outlook tonen

Je kunt de feest- en verplichte sluitingsdagen automatisch aan je Outlook-agenda toevoegen. Hier lees je hoe je dat doet.