Vincent Wolters interim HR-adviseur bij Archeologie

11 september 2023

Vincent Wolters vervangt vanaf 1 september tot het einde van dit jaar Isabelle Mollink vanuit afdeling HR in verband met zwangerschapsverlof.

'Graag stel ik mij even voor: naast trotse vader van een studerende dochter Stella en samen met mijn partner Paula liefhebber van paddel, ben ik adviseur en manager met 30+ jaar HRM-fascinatie en vanaf januari 2018 werkzaam bij de Universiteit Leiden. Ik ben gestart bij FGGA alwaar ik betrokken raakte met de ontwikkeling van o.m. het loopbaanbeleid wp en leerstoelprocedures.

Aangetrokken door de opstart van het programma Erkennen en Waarderen heb ik vervolgens de overstap gemaakt naar het bestuursbureau. Betrokken bij de totstandkoming van Academia in Motion heb ik samenhangend diverse andere thema’s opgepakt als het Docentbeleid, Personeel in Cijfers, Starters- en Stimuleringsbeurzen en de ontwikkeling van het UFO bouwwerk.

Nu weer terug op een faculteit draag ik vanuit HR graag bij aan de verdere uitvoering en ontwikkeling van HR Beleid binnen Archeologie. Hopelijk tot snel en ik kijk uit naar een plezierige samenwerking.'