Onderzoek

Meld je aan: Una Europa–Africa Partnership Seed Funding Call webinar op 26 oktober

17 oktober 2023

Neem deel aan het Una Europa–Africa Partnership Seed Funding Call launch webinar op 26 oktober en ontdek hoe je via Una Europa in contact kunt komen én kunt samenwerken met onderzoekers in heel Europa en Afrika.

Universiteit Leiden maakt deel uit van de universitaire alliantie Una Europa. Deze Seed Funding Call 2023 is ontwikkeld door de alliantie en een aantal Afrikaanse universiteiten. Dit is onderdeel van onze gezamenlijke visie en routekaart en jouw kans om een intercontinentale onderzoekssamenwerking aan te gaan.

Neem deel aan het webinar om te ontdekken welke onderzoeksfinanciering wordt aangeboden, hoe je een voorstel kunt indienen, hoe je in contact kunt komen met onderzoekers in heel Europa en Afrika om je academische carrière vooruit te helpen, en nog veel meer.

Grijp je kans om meer te weten te komen over deze unieke mogelijkheid voor onderzoeksfinanciering. Meer informatie over de Seed Funding Call en de deelnemende Afrikaanse universiteiten vind je op de website van Una Europa.

Ben je na het volgen van het webinar enthousiast en wil je aan de slag met een voorstel? Je kunt je voorstel indienen tot 20 Feb 2024.

Het webinar vindt plaats op donderdag 26 oktober van 15.00 tot 16.00 uur. Meld je hier aan.

Over Universiteit Leiden en Una Europa

Una Europa is een alliantie van 11 vooraanstaande Europese onderzoeksuniversiteiten, waarvan er 9 deel uitmaken van de Europese Unie. Dit samenwerkingsverband biedt studenten, onderzoekers en docenten nieuwe internationale mogelijkheden voor samenwerking en ontwikkeling. De Una Europa-gemeenschap in Leiden groeit. Er zijn enthousiaste deelnemers gevonden voor de verschillende Una Europa gremia, waaronder de Self-Steering Committees, Clusters en de Strategic Task Forces. Het Una Europa Leiden Team coördineert en ondersteunt deze groepen en alle Una Europa-activiteiten.