ICT, Onderwijs

Denk en praat mee tijdens de Meetup AI in Education @ FSW

21 november 2023

Op 23 november vindt de volgende AI in Education @ FSW meetup plaats. Kom langs, krijg updates over de laatste ontwikkelingen en discussieer met ons mee!

Tijdens deze editie presenteren we ook de eerste versie van de “GenAI gebruik in deze cursus”- template. Deze template wordt ontwikkeld door SOLO naar aanleiding van gesprekken met docenten en examencommissies. De template geeft algemene informatie en richtlijnen over het gebruik van generatieve AI in onderwijs, helpt curscuscoordinatoren te bepalen welk GenAI gebruik eventueel wel is toegestaan binnen een cursus en dit vervolgens duidelijk aan de studenten te communiceren.

Met de template en een bijbehorende docentenhandleiding willen we voorzien in de behoefte aan duidelijke richtlijnen en communicatie over het gebruik van generatieve AI in onderwijs. We nodigen jullie van harte uit hierover met ons in gesprek te gaan tijdens de meetup.

De meetup vindt plaats van 16.00-17.00 uur in 1B.01. Opgeven is niet nodig, maar wel gewenst.

In 2023-2024 organiseert SOLO in samenwerking met LLInC maandelijkse bijeenkomsten over AI in het onderwijs.

Bekijk alle data en geef je op

Let op:

Deze meetups zijn alleen voor FSW-medewerkers.