(Nieuwe) profielfoto nodig? Kom naar de fotoshoots voor medewerkers!

23 november 2023

Let op: deze fotoshoots zijn uitsluitend voor medewerkers van de Faculteit Geesteswetenschappen en UFB'ers werkzaam in het WSD.

Heb je nog geen (of een verouderde) foto op je medewerkersprofiel op de universitaire website? In december is er op vier momenten een professionele fotograaf (Arash Nikkhah) aanwezig om nieuwe profielfoto’s voor medewerkers van de Faculteit Geesteswetenschappen te maken.

Waar en wanneer?

De foto's worden genomen in:

• Leiden, in het P.J. Vethgebouw (Nonnensteeg 3, Leiden): de trap op bij de ingang via de Hortus Botanicus, de eerste deur links, bij de groene plantenwand
  • Den Haag, in de Schouwburgstraat (Schouwburgstraat 2, Den Haag): op de 4de verdieping, voor het raam met uitzicht op de stad

Op de onderstaande momenten is de fotograaf aanwezig, met ieder kwartier een tijdslot waar een beperkt aantal medewerkers zich voor aan kunnen melden. Dit is om te garanderen dat de fotograaf genoeg tijd heeft voor iedere foto. Zorg dat je dus aan het begin van je tijdslot aanwezig bent.

• Dinsdag 5 december 2023 van 10:00 tot 13:00 in Leiden
  • Donderdag 7 december 2023 van 10:00 tot 13:00 in Leiden
  • Maandag 11 december 2023 van 14:00 tot 16:00 in Den Haag
  • Dinsdag 12 december 2023 van 13:00 tot 16:00 in Leiden

Kies een tijdslot

In de onderstaande tool kun je een tijdslot kiezen. Je dient hiervoor ingelogd te zijn met je ULCN/VUW-account van Microsoft.

Werkt de tool niet? Klik dan hier om een tijdslot te kiezen.

Heb je vragen of opmerkingen? Neem dan contact op met events@hum.leidenuniv.nl.