HR

Stap vóór 1 januari 2024 over naar Zorg en Zekerheid

18 december 2023

De universiteit heeft voor 2024 weer afspraken gemaakt met Zorg en Zekerheid over een collectieve zorgverzekering. Wil je een uitstekende zorgverzekering met hoge korting, goede dekking en uitstekende service? Stap dan voor 1 januari 2024 over via deze link.

Extra ruime dekkingen voor collectief verzekerde werknemers én gezinsledenkorting

Verzeker je je via Universiteit Leiden bij Zorg en Zekerheid, dan krijg je korting op de aanvullende verzekeringen. De voordeligste basisverzekering (de Zorg Gemak Polis) kost € 138,65. Indien het vrijwillig eigen risico wordt verhoogd met € 500 krijg je met de Zorg Zeker Polis en de Zorg Vrij Polis tot €252 korting per jaar. Voor medewerkers die lage zorgkosten verwachten en het risico kunnen dragen is dit een aantrekkelijke optie.

Zorg & Zekerheid biedt extra ruime dekkingen voor collectief verzekerde werknemers én hun gezinsleden op het gebied van fysiotherapie, tandarts, maar bijvoorbeeld ook op mantelzorg en mindfulnesstraining.

Al (collectief) verzekerd via Zorg en Zekerheid?

Ben je al collectief verzekerd bij Zorg en Zekerheid? Dan hoef je niets te doen. Ben je al bij Zorg en Zekerheid verzekerd, maar maak je nog geen gebruik van onze collectieve verzekering? Regel dit dan vóór 1 januari 2024 via de website van Zorg en Zekerheid. Ook gezinsleden kunnen gebruik maken van dit aanbod: bijschrijven kan eenvoudig via MijnZZ.

Zorg & Zekerheid heeft de veranderingen voor 2024 voor je op een rij gezet. Voor uitgebreide informatie per vergoeding kun je gebruik maken van de Vergoedingenzoeker.

Vergelijken en afsluiten

In de online verzekeringswinkel vergelijk je eenvoudig alle verzekeringen van Zorg en Zekerheid. Er is voor iedereen een passende verzekering: van lage dekking tot zeer uitgebreide voor meer zekerheid. Je kunt ook direct een verzekering afsluiten. Zorg en Zekerheid zegt dan je huidige verzekering op.

Advies nodig?

Zorg en Zekerheid denkt graag met je mee over je wensen en verwachte zorggebruik en adviseert over de mogelijkheden. Je kunt hiervoor terecht op de speciale Universiteit Leiden-pagina, inclusief de contactgegevens van Zorg & Zekerheid.