Organisatie, Onderzoek

Una Europa-Africa call: vraag een seed grant aan voor intercontinentale samenwerking

7 november 2023

Universiteit Leiden maakt deel uit van de universitaire alliantie Una Europa. Via Una Europa zijn seed grants beschikbaar van maximaal €36,000 om wereldwijde uitdagingen aan te pakken. Dit is jouw kans om een intercontinentale onderzoekssamenwerking aan te gaan met collega's in heel Europa en Afrika.

Meer weten?

Uitgebreide informatie over deze oproep en hoe een voorstel in te dienen is beschikbaar in het Engels, op de website van Una Europa.

Ben je enthousiast en wil je aan de slag? Je kunt je voorstel indienen tot 20 februari 2024.

Heb je vragen of wil je meer weten over de Una Europa-gemeenschap in Leiden? Stuur dan een mail: una-europa@bb.leidenuniv.nl

Una Europa–Africa Partnership Seed Funding Call 2023 | Webinar (Engelstalig)

Bekijk de video op de oorspronkelijke website of