Onderwijs

Call: ontwikkel een interdisciplinaire onderwijspilot voor de professionele markt

12 december 2023

De Universiteit Leiden staat bekend om haar toonaangevende onderzoek en onderwijs. Door het aanbieden van onderwijs voor professionals (leven lang ontwikkelen) willen we deze onderzoeks- en onderwijsexpertise naar het werkveld brengen en daarmee onze maatschappelijke impact verder vergroten. Daarom stelt de Universiteit Leiden Academy subsidie beschikbaar voor het ontwikkelen van opleidingsmodules voor professionals, die aansluiten op bestaand interdisciplinair onderwijs en/of het universiteitsbrede interdisciplinaire onderzoek.

Heb jij een goed idee voor een onderwijspilot voor de professionele markt, en kun je dat idee samen met collega’s van in elk geval een andere faculteit/grensoverstijgende discipline uitvoeren? Dien dan uiterlijk maandag 15 januari 2024 om 12.00 uur jullie voorstel in. Meer informatie over de call en de criteria waar de nieuw te ontwikkelen opleiding aan moet voldoen, vind je in deze toelichting. Het aanvraagformulier download je hier.

Vragen?

Wil je meer informatie over de call of heb je na het lezen van de toelichting nog vragen? Neem dan gerust contact op met projectmanager Annet van der Helm.