Kom naar de lunchbytes

4 december 2023

De teams van het ExpertiseCentrum Online Leren (ECOLe), Onderwijsadvies en Kwaliteitszorg (O&K) en Human Resources (HR) organiseren samen met veel docenten het hele jaar door inspirerende bijeenkomsten. Deze lunchbytes worden gegeven voor en door docenten en gaan over uiteenlopende onderwerpen. We willen je van harte uitnodigen om deze lunchbytes bij te wonen. Onder het genot van een lunch, leer je meer over het inzetten van ChatGPT en podcasts in het onderwijs, of over studentenwelzijn en het aanvragen van een Comeniusbeurs. Centraal staat: leren van elkaar, uitwisselen van ervaringen en kennis opdoen.

In de flyer zie je het overzicht van de lunchbytes die de rest van dit academisch jaar op de planning staan, met als afsluiter de Onderwijsparade op 20 juni 2024. Via deze link vind je meer informatie en kun je je aanmelden. We hopen je te zien bij één of meer lunchbytes!

Heb je vragen of heb je zelf een idee voor een docentbijeenkomst? Mail dan naar ecole@hum.leidenuniv.nl.

overzicht lunchbytes 2024