Spreekuren loopbaanadviseurs

14 december 2023

Van 22 t/m 25 januari 2024 organiseert de afdeling HR van Faculteit der Rechtsgeleerdheid spreekuren met onze interne loopbaanadviseurs. Op deze manier kunnen medewerkers laagdrempelig kennismaken met loopbaanadvies.

Waarom kennismaken met een loopbaanadviseur?
Het biedt ondersteuning bij vragen rondom je vervolgloopbaan, arbeidsmarktoriëntatie of coaching. Zo kun je er terecht als je je wilt oriënteren op een andere baan, maar ook als je vragen hebt over hoe je je binnen de universiteit of binnen je huidige functie kunt doorontwikkelen. Daarnaast biedt loopbaanadvies begeleiding bij sollicitaties.

Hoe spreek ik een loopbaanadviseur en wanneer kan dit?
De loopbaanadviseurs zijn aanwezig op onze faculteit en het is mogelijk om een afspraak te maken zowel fysiek of via Teams.

Je kunt een afspraak maken met een van de loopbaanadviseurs op de volgende momenten:

· Maandag 22 januari tussen 13.00 en 15.00 uur (via Teams)

· Dinsdag 23 januari tussen 13.00 en 15.00 uur (fysiek in het KOG)

· Woensdag 24 januari tussen 13.00 en 15.00 uur (fysiek in het KOG)

· Donderdag 25 januari 9.30 en 11.30 uur (via Teams)

Bij wie kan ik een afspraak maken?
Voor het maken van een afspraak of meer informatie, neem contact op met Marijn Stipdonk. Kijk voor meer informatie ook eens op de website van Loopbaanadvies of het careerplatform, hier kun je allerlei informatie en zelftests vinden die je nuttige inzichten over jezelf geven.