Vul de vitaliteitsenquête in en maak kans op een sportabonnement

20 februari 2024

Wil je graag je conditie verbeteren of meer tijd maken voor een sportieve hobby? Sport je graag alleen of liever met anderen? En vind je het fijn om dat aan het einde van de werkdag te doen, of juist voordat je aan je werk begint? Laat het ons weten in een enquête en maak kans op een jaarabonnement van het Universitair Sportcentrum!

Of je nu al regelmatig aan sport doet, of het goede voornemen hebt om te gaan sporten, we zijn benieuwd naar de sportgewoontes- en behoeftes van medewerkers van de universiteit. Door jouw mening te delen in de enquête, krijgen we beter inzicht in hoe we als universitaire gemeenschap kunnen bijdragen aan jouw gezondheid en welzijn.

De enquête is anoniem en kost ongeveer vijf minuten om in te vullen. Als je kans wil maken op het abonnement, kun je je e-mailadres achterlaten. Je kunt de enquête invullen tot en met zondag 31 maart 2024.

Ga naar de enquête