HR, Veiligheid

Doe mee aan de eerste Open Dialoogsessie Sociale Veiligheid

29 februari 2024

Wil jij jouw stem laten horen over sociale veiligheid aan de Universiteit Leiden? Neem dan op donderdag 21 maart deel aan de eerste Open Dialoogsessie Sociale Veiligheid, georganiseerd door de Young Academy Leiden (YAL) in samenwerking met de afdeling Human Resources (HR).

Vertrouwen

Het doel van deze dialoogsessies is om een omgeving te creëren waar ieders stem wordt gehoord. De discussies worden omgezet in concrete acties, zodat de collectieve ervaringen van medewerkers direct worden ingebed in het universiteitsbeleid. Zo hopen we samen stap voor stap de sociale veiligheid in de academische wereld te verbeteren.

De eerste sessie heeft als thema ‘Vertrouwen’ en vindt plaats op donderdag 21 maart van 15.00 tot 17.00 uur bij de Faculteit der Wiskunde en Natuurwetenschappen. De bijeenkomst wordt geopend door FWN-decaan Jasper Knoester. Toekomstige sessies zullen steeds bij een andere faculteit worden gehouden. Alle medewerkers zijn welkom, ongeacht bij welke faculteit ze werken of welke functie ze bekleden.

Aanmelden

We moedigen een 'plus-1' aan: als je van plan bent om deel te nemen aan de sessie, mag je een collega uitnodigen die je vertrouwt en waarvan je denkt dat die waardevolle inzichten kan bieden. Om een gerichte en open dialoog te waarborgen, beperken we het aantal deelnemers tot 30. Wacht dus niet te lang met het reserveren van je plek.

Meer weten?

Wil je meer weten over deze dialoogsessie? Bekijk dan het agendabericht.