Onderwijs

Ontdek ons opleidingsaanbod voor professionals tijdens de Universiteit Leiden Academy Week

19 februari 2024

Tijdens de Universiteit Leiden Academy Week van 11 tot 15 maart 2024 kun je kennismaken met het onderwijsaanbod voor professionals van Universiteit Leiden. Het gehele opleidingsaanbod is gericht op professionals die op zoek zijn naar verdieping of groei in hun carrière. Medewerkers zijn van harte uitgenodigd om het opleidingsaanbod te bekijken en een online webinar te volgen of een fysieke workshop bij te wonen.

Bekijk het programma

Van korte cursus tot masteropleiding

De Universiteit Leiden Academy organiseert deze week om nieuwe en bestaande opleidingen onder de aandacht te brengen bij professionals. De Universiteit Leiden Academy brengt dit universitair onderwijs voor professionals samen en organiseert deze week met alle aanbieders van Universiteit Leiden. Er is een breed scala aan onderwijsprogramma's, van korte cursussen tot volledige executive masteropleidingen.

Verder leren als professional van Universiteit Leiden?

Naast dit aanbod biedt de universiteit vanuit HRM Learning & Development ook allerlei opleidingen en cursussen aan haar medewerkers. Bijvoorbeeld voor het ontwikkelen van je leiderschapsvaardigheden en je persoonlijke effectiviteit. Ook zijn er speciale trainingen voor promovendi en postdocsBekijk hier het volledige interne aanbod.