Profielfotoshoot medewerkers FSW 2024

15 januari 2024

Heeft jou profielpagina nog geen foto of is je huidige foto gedateerd? Je kunt je weer inschrijven voor de profielfotoshoots op 5 en 6 februari 2024. Schrijf je in via de knoppen onderaan dit bericht.

Let op: deze fotoshoots zijn uitsluitend voor medewerkers van de Faculteit der Sociale Wetenschappen.

Op maandag 5 februari en dinsdag 6 februari organiseren wij voor alle medewerkers (docenten, onderzoekers en ondersteunende staf), een profielfotoshoot in 1B.16. Heb je nog geen foto op je profielpagina of wil je een nieuwe foto laten maken? Schrijf je dan in via onderstaande link. Je kan tussen 10.00 en 15.00 een plek reserveren. Denk aan een geschikte outfit! De achtergrond is lichtblauw. Met vragen kun je terecht bij onze beeldredacteur, Suédy Mauricio via photo@fsw.leidenuniv.nl.‌

Planning 2024

De volledige planning voor nieuwe profielfotoshoots in 2024 zijn op bovengenoemde 5 en 6 februari, maar ook op 6 en 7 mei, 16 en 17 september en op 4 en 5 november. Inschrijvingslink voor deze data gaan één week voor de datum ‘open’ en een herinnering volgt in de nieuwsbrief die verstuurd wordt voorafgaand aan de genoemde data.

Inschrijven 5 februari

Door te klikken op de volgende button kun je je via een formulier registreren voor de fotoshoot op 5 februari.

Inschrijven 6 februari