Uitnodiging: Inloopmoment financiële ontwikkelingen faculteit

19 februari 2024

Het is bekend dat we voor 2024 en de daaropvolgende jaren helaas een negatief financieel beeld bij gelijkblijvend beleid zien. In een column van het Faculteitsbestuur werden de stappen geschetst die we zetten om weer financieel gezond te worden. Lees de column terug.

Het Faculteitsbestuur begrijpt dat berichten over de financiële situatie van de faculteit vragen of zorgen kunnen oproepen bij medewerkers. Daarom vinden er verschillende inloopmomenten plaats waar alle medewerkers van harte welkom zijn om direct in gesprek te gaan met het Faculteitsbestuur. Tijdens deze inloopsessies staan leden van het Faculteitsbestuur klaar om vragen te beantwoorden, zorgen te bespreken en ideeën op te halen.

Tijdens de eerste inloopsessie op 1 februari is het faculteitsbestuur na een korte toelichting in gesprek gegaan met medewerkers die hun vragen stelden en hun ideeën deelden.

De volgende inloopsessie met het faculteitsbestuur:

Datum: Donderdag 29 februari 2024
Tijd: 13.00 – 14.00 uur
Locatie:
Lipsius, zaal 2.35

Er komt binnenkort ook nog een inloopsessie in Den Haag.

Het Faculteitsbestuur kijkt ernaar uit om met jullie de dialoog aan te gaan en samen te werken aan oplossingen voor de uitdagingen waar we voor staan.