Vernieuwing apparatuur Auditoria Lipsius

5 februari 2024

In de zalen 0.03, 0.05, 0.11, 0.19 en 0.28 van het Lipsius is de apparatuur vernieuwd.

Wat is er veranderd?
De microfoons zijn vernieuwd en de projector is vervangen. De
navigatie van het bedieninspaneel voor het projectiescherm, audio en belichting is makkelijker en je kunt nu zien of er een weblecture-opname loopt. Als je klikt op het weblecture-icoon zie je de titel van de opname en een emailadres voor eventuele vragen over de opname.

Het kan voorkomen dat er nog een opname loopt van het vorige college wanneer je de zaal binnenkomt. De opnames stoppen automatisch 5 minuten over het hele uur, je hoeft daarvoor niks op het bedieningspaneel te doen.

Technische assistentie
Heb je directe technische assistentie in de zaal nodig? Bel dan de AV-Dienst op nr. 6529. Let op, dit nummer is niet voor weblecturehulp! Gebruik daarvoor het e-mailadres
weblectures@hum.leidenuniv.nl.

Inloopspreekuren
De Audiovisuele Dienst organiseert de volgende inloopspreekuren voor technische vragen en uitleg over de nieuwe apparatuur:

Lipsius 0.03: Maandag 5 feb - 13:00 tot 14:00 - Uitleg vernieuwde AV-techniek collegezalen

Lipsius 0.11: Woensdag 7 feb - 11:00 tot 12:00 - Uitleg vernieuwde AV-techniek collegezalen

Lipsius 0.28: Donderdag 8 feb - 11:00 tot 12:00 - Algemeen AV-Inloopuur voor Docenten. Hier kun je terecht met al je vragen over de audiovisuele voorzieningen in de zalen van de Faculteit Geesteswetenschappen. Denk hierbij aan informatie en advies over apparatuur, evenementen, hybride mogelijkheden, inhuur, livestreams etc.

Kun je niet aanwezig zijn bij een spreekuur, dan kun je ook een 1-op-1 sessie aanvragen. Dit doe je via de tegel ‘Audiovisuele Dienst’ in de online Helpdesk portal: helpdesk.universiteitleiden.nl.