ICT, Onderwijs

AI in Education @FSW Meetup 21 maart: Terugblikken en vooruitkijken

15 maart 2024

Op 21 maart vindt de volgende AI in Education @ FSW meetup plaats. Kom langs, krijg updates over de laatste ontwikkelingen en discussieer met ons mee!

Tijdens deze editie blikken we terug op het eerste gebruik van de GenAI template die eerder dit semester werd uitgerold. Daarnaast zullen we meer vertellen over de universitaire werkgroep AI in Education en haar plannen. Tot slot werpen we samen een blik op de toekomst, waarbij we graag horen welke behoeften aan ondersteuning er bij docenten leven.

De meetup vindt plaats van 16.00-17.00 uur in 1B.01. Opgeven is niet nodig, maar wel gewenst.

In 2023-2024 organiseert SOLO in samenwerking met LLInC maandelijkse bijeenkomsten over AI in het onderwijs.

Bekijk alle data en geef je op

Let op:

Deze meetups zijn alleen voor FSW-medewerkers.