Nieuwe website: ‘duurzaamheid op de faculteit’

20 maart 2024

De faculteit der Rechtsgeleerdheid heeft een nieuwe webpagina ingericht waar duurzaamheid centraal staat in alle facetten van ons academisch leven: onderzoek, onderwijs en organisatie.

Resultaten delen

Als een van de vijf strategische ontwikkelthema's in ons strategieplan voor 2022-2027 speelt duurzaamheid een cruciale rol in onze inzet voor een groene, gezonde, en inclusieve organisatie. Het versterken van bewustzijn en betrokkenheid van studenten en medewerkers is cruciaal voor de verdere verduurzaming van de universiteit en faculteit. Daarom willen we behaalde resultaten op het gebied van duurzaamheid intensiever delen, en transparanter communiceren over de verantwoordelijkheden van de campusgebruikers.

Ruimte voor jouw ideeën

Dit platform blijft groeien. Het is niet alleen bedoeld om je op de hoogte te houden van lopende, duurzame initiatieven op de faculteit, maar ook om jouw ideeën en inbreng te verwelkomen. We geloven in een kettingreactie van duurzaamheid, waar elke actie leidt tot een positieve invloed op de ander. Heb je plannen voor een duurzame activiteit, of mis je nog iets op deze website? Laat het ons weten!

Initiatiefnemer voor de website Duurzaamheid op de faculteit der Rechtsgeleerdheid is Esther Kentin.

‘Deze webpagina moest er gewoon komen om duidelijk te maken dat we op de goede weg zijn. Maar dat moeten we wel laten zien! De website is een start, maar het is de bedoeling dat zowel studenten als medewerkers geïnspireerd raken en de duurzame beweging op de faculteit gaan versnellen en de website nog meer gaan aanvullen.'

Bekijk hier de website Duurzaamheid op de Faculteit der Rechtsgeleerdheid