Doe mee aan de Healthy University Week van 13 tot 17 mei

23 april 2024

Van 13 tot en met 17 mei 2024 is de Healthy University Week met als thema: Spring into action! Het is belangrijk om in beweging te komen en blijven; dat doet wonderen voor je brein! Door te bewegen werk je aan je vitaliteit en kun je het werk en de bijkomende uitdagingen beter aan.

Kom achter dat scherm vandaan en start met bewegen

Het voorjaar is hét seizoen om te starten met meer bewegen. Healthy University biedt een gevarieerd programma met sport, ontspanning, beweging en inspiratie om jou even achter het scherm en uit die vergaderzaal te krijgen. De activiteiten worden mede mogelijk gemaakt door het Universitair Sportcentrum en door My Daily Lifestyle via Zorg en Zekerheid. Daar waar mogelijk vinden deze activiteiten in de buitenlucht plaats.

Het programma

Schrijf je in en sluit je aan bij één of twee sessies en ervaar wat een half uurtje bewegen (in de buitenlucht) doet met je energie. Meer informatie en inschrijflinks vind je in het agenda-item Spring into action. Een deel van de activiteiten wordt ook aangeboden aan studenten.