Nomineer collega's voor de Casimirprijs 2023-2024 vóór vrijdag 7 juni 2024!

3 april 2024

Deadline nominatie is vrijdag 7 juni 2024.

Hebben jouw collega's een inspirerende onderwijsinnovatie ontwikkeld? Of, heb jij samen met docenten en/of ondersteunend personeel samengewerkt in de ontwikkeling van onderwijsinnovatie?

Wat is de Casimir Prijs

De Casimirprijs is een waardering van onderwijsteams die vernieuwing en innovatie in onderwijs realiseren. Deze wordt jaarlijks uitgereikt aan een team (2 - 10 FSW medewerkers). De prijs bestaat uit €1500, te besteden aan 'team building', kennisdeling- of uitwisseling met internen of externen. Ook zijn het juryrapport en een professionele foto onderdeel van de prijs.

Binnen het team zijn bij voorkeur verschillende rollen en functies vertegenwoordigd: docent, onderwijsdirecteur, onderwijsonderzoeker, promovendus, student-assistent, ondersteunend personeel, etc.

Het winnende team van 2022-2023

'We zijn heel blij met deze erkenning! Het mooie aan deze onderwijsprijs is dat het voor een teaminspanning is', reageert Joanne Mouthaan op de Casimirprijs voor het onderwijsproject 'E-learning Zelfmoordpreventie'. Collega Maartje Schoorl noemt de prijs de kers op de taart van goed onderwijs in suïcidepreventie voor alle psychologiestudenten. Lees hier het gehele artikel.