Sociaal

Open Sportweek: 13 - 19 mei

15 april 2024

Gratis sporten voor iedereen

Van 13 tot en met 19 mei heeft iedereen gratis toegang tot het Universitair Sportcentrum in Leiden en Den Haag tijdens de Open Sportweek. Ook Plex-Fit in het centrum van Leiden is dan gratis toegankelijk. Deze hele week kun je met een huisgenoot, sportmaatje, collega of vriend langskomen en gratis meedoen met je favoriete groepsles of een workout doen in een van onze fitnessruimtes.

Meld je aan!

Om mee te doen met de Open Sportweek moet je je vooraf aanmelden via mijn.uscleiden.nl of de USC Leiden-app. Je kunt je vervolgens via de USC Leiden-app aanmelden voor de lessen die je wilt volgen.

• Download de USC Leiden-app voor Android of iOS.

Voordelig zomerabonnement

Wil je de hele zomer actief blijven? Van 13 mei tot en met 16 juni kun je een zomerabonnement aanschaffen voor de voordelige prijs van € 62,50. Het abonnement is geldig vanaf het moment van aanschaf tot en met 31 augustus 2024. Lees meer op de website van het USC.